Barbie Vajina Estetik

Barbie vajina estetiği, hastalar tarafından en sık arzulanan labioplasti şeklidir. Barbie bebeğin sahip olduğu vajina görünümüne ulaşılması bu işlemin temel amacıdır. Bu, iki iç dudak olan “labia minora”nın küçültülmesi ve klitorisi koruyan bir deri olan “klitoral hud”daki fazlalık kısmının alınmasıyla yapılmaktadır.
Barbie görünümünde iç dudaklar ve klitoris tümsekçiği maksimum düzeyde küçültülerek dışarıya sarkan hiçbir cilt dokusunun olmaması, ortada düz, dikey bir çizginin yer alması amaçlanmaktadır.

Barbie Vajina Estetik İşlemleri

Barbie vajina estetiği bireyi genital estetik problemlerine ve taleplerine göre uzman doktor tarafından planlanır. Barbie vajina estetiğinde; labioplasti operayonu, klitorisin fazla derisinin alınması, liposuction ve yağ dolgusu gibi işlemler yapılır.

Labioplasti

Labioplasti ile vajina iç dudağının sarkık, büyük, asimetrik ve düzensiz olan labiumların estetik cerrahi kesimler ve yine estetik cerrahi dikişler vasıtası ile küçük, simetrik ve vajina büyük dudakların arasında kalan sarkmayan, gözükmeyen bir yapıya sahip olması sağlanır.

Labioplasti sonrası his kaybı olur mu? Kızlık zarı bozulur mu?

Uzman ellerin yaptığı Labioplasti ameliyatında his kaybı olmaz ve labioplasti operasyonlarında kızlık zarı zarar görmez.

Klitoris

Klitoris üzerindeki cilt katlantılarının alınması ile bu bölgeye daha estetik bir görünüm kazandırılır. Labioplasti yapıldıktan sonra klitoris üzeri cilt fazlalıkları ve katlantıları çıkartılmadığı takdirde çıkıntılı bir hal alacaktır. O yüzden labioplasti sırasında klitoris de çoğu zaman mutlaka yapılması gereken bir cerrahi prosedürdür.

Liposuction ve Yağ Dolgusu

Kilo verme, yaşlanma vb nedenlerle bazen dış dudaklarda sarkma ya da doku kaybı olabilir. Daha dolgun ve genç bir görünüm için kişinin kendi vücudundan liposuction yöntemiyle alınan yağ dokusu dolgu maddesi olarak dış dudaklara enjekte edilebilir. Kişinin kendi yağ dokusu dışında bu amaçla kullanılabilen sentetik dolgu maddeleri de mevcuttur.

Barbie Vajina Estetiği Nasıl Yapılır

Barbie vajina estetiği genel veya lokal anestezi uygulanarak gerçekleştirilir. Barbie vajina estetiği ortalama 1,5 saat sürerken ameliyat sırasında labia majora yağ enjeksiyonunun gerçekleştirilecek olması halinde bu süre ekstra 1 saat kadar uzayabilir.
•    İç dudaklar mümkün olduğunca kısa ve küçük bırakılır.
•    Klitoris üzeri cilt katlantıları alınarak, üst bölge de düzeltilir.
•    Gerekli durumlarda dıştaki dudaklara yağ enjeksiyonu veya hyaluronik asit dolgusu da yapılır.
•    Ortada tek bir düz hat şeklinde ince çizgi görünümü oluşturulur (Venüs çizgisi).
•    Hastalar tarafından en sık arzu edilen estetik görünümdür.

Barbie Vajina Ameliyatı Ağrılı Mıdır?

Barbie vajina ameliyatı anestezi altında yapıldığından hasta operasyon sırasında ağrı hissetmez. Ameliyattan sonra şiddetli ağrı olmaz, kısa süreli geçici hafif ağrılar olabilir.

Mersin Barbie Vajina Estetiği Hasta Memnuniyeti

Operasyon sonrası vajinanın anatomik yapısından dolayı hızlı iyileşme olur. Mersin’de uygulanan barbie vajina estetiği sonrasında hastaların istekleri ve arzuları karşılandığından dolayı memnuniyet oranı oldukça fazladır.